poniedziałek, 19 lipca 2010

Pierożki jagodowe

Pyszności .
Szybki, lekki obiad.
To prawdziwy smak lata, plus jagodowe kolorki na jęzorki - wakacyjne menu :)
Nawet nasze kocisko skusiło się  na jednego pierożka  :))

Składniki:
- ciasto pierogowe według tego przepisu 
- jagody
- jogurt / bita śmietana 
- cukier 

1. Gotowe ciasto rozwałkować cienko, wykrawać małe koła szklanką .
2. Na kółeczka nałożyć umyte i osuszone jagody , zlepić brzegi.
3. Wrzucać na wrzątek delikatnie mieszając drewnianą łyżką .
4. Gotować 2 minuty od momentu wypłynięcia.
5. Podawać gorące z jogurtem lub bitą śmietaną , obficie posypane cukrem.

Smacznego :))))

7 komentarzy:

  1. o rany! ale bym takiego zjadła, choć jednego...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ! Bardzo przepraszam, że piszę komentarz nie na temat Twojego wpisu ale mam bardzo dużą prośbę. Chcę zrobić prezent dla mojej dziewczyny, która jest teraz za granicą i tym samym sprawić jej radość kiedy wróci. Jednakże by to zrobić potrzebuję do tego Twojej pomocy. Zgodzisz się mi pomóc ?

    Jeśli tak podaję linka:

    [LINK] -> PREZENT DLA KURCZAKA

    OdpowiedzUsuń
  3. ale narobiłaś mi smaka tymi pierożkami! pycha!

    OdpowiedzUsuń
  4. o mamo, ale bym zjadła! są przesmakowite na tym zdjęciu :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poranna :) teraz już trochę za późno na pierożki z jagodami :PPP
    Co do mrożenia to ja po zrobieniu układam je na drewnianych deseczkach posypanych mąką i takie wkładam do zamrażalki - dopiero na drugi dzień gdy już są zamrożone wrzucam do woreczków .
    Wcześniej po prostu się skleją.

    kochane moje - szukać mrożonych jagód i robić pierozki :)))

    OdpowiedzUsuń