środa, 7 kwietnia 2010

Quesadillas z serami

Wreszcie odgrzebałam się po świętach :)))
Obiecałam sama sobie, że zamieszczę tu więcej przepisów świątecznych, ale niestety nie udało się.
Zabrakło trochę czasu na zdjęcia w szale świątecznym.
No cóż , następnym razem będzie lepiej :)

A dzisiaj coś z kuchni meksykańskiej - szybkie, smaczne quesadillas z serami.
Na podwieczorek, lub kolację .



Składniki: 

- placki tortilli
- 100 g sera cheddar
- 100 g sera mozzarella
- 1 szalotka

Dipy:

- śmietana 18 % plus sos chilli
- ketchup plus sos czosnkowy chilli


1. Sery ścieramy na tarce na dużych oczkach , dodajemy pokrojoną w kosteczkę szalotkę .
Można też dodać  mięso , ja dzisiaj wrzuciłam 1/2 grillowanej piersi z kurczaka .
2. Całość mieszamy widelcem.
3. Na rozgrzanej patelni kładziemy placek tortilli, posypujemy serami i przykrywamy drugim plackiem.
4. Gdy tortilla jest przyrumieniona odwracam ją i dociskam wierzchni placek .
5. Po przyrumienieniu dolnego placka ściągamy z patelni i jeszcze gorące kroimy na trójkąty.
6. Podajemy gorące z dipami( składniki dipów mieszamy i schładzamy przed podaniem )


Smacznego :)))









2 komentarze:

  1. bede je robic w ten weekend:)

    OdpowiedzUsuń
  2. witam serdecznie i dziękuję za wspaniałe przepisy.Przejrzałam wszystkie i jestem pod wrażeniem. Życzę owocnej pracy,Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń