środa, 3 lutego 2010

Przyszła pora na CANDY !!!!

Pomyśłałam, że skoro dzielę sie z Wami przepisami z mojej szuflady, to moge sie podzielić produktami, które używam na co dzień w kuchni.
Czas wiec zacząć pierwsze CANDY !!!!!
Z wszystkich chętnych wylosuje dwie osoby, które otrzymają dokładnie taki zestaw jak na zdjęciu.

- Tao tao, Sos słodko-pikantny chili
- Tao tao, Mleczko kokosowe
- Manufaktura Smaku, Przyprawa do Shoarmy
- Manufaktura Smaku, Przyprawa 'Pięć smaków'



Zasady takie jak zwykle :
- komentarz pod tym wpisem
- podlinkowane zdjęcie na swoim blogu z informacją o CANDY
- osoby, które nie posiadają bloga proszę o podanie adresu e-mail.


Zabawa potrwa do 27 lutego, losowanie dnia następnego.

Będzie mi bardzo miło gdy osoby biorące udział w zabawie , zostawią ślad swojej obecności w obserwowanych :)


Zapraszam :)))))

54 komentarze:

  1. Pierwsza? No jakbym mogła nie spróbować :) Wspaniały zestawik, na pewno przydałby się w kuchni. Buziaki kochana! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, a ja przez dłuższą chwilę szukałam, jak tu się komentarze dodaje. ;)
    Co to jest podlinkowane zdjecie? Ja chyba nie umiem tego zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście z przyjemnością popróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sssssmakowicie:) Lubię eksperymenty a taki zestawik daje pole do popisu:)

    Pozdrawiam,
    Weronika
    koralikowaweraph.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. a na bloxa moge dac linka? jak? zreszta tam nie ma takiej zabawy jak na bloggerze:)
    wystarczy, ze zosatwie koemntarz.

    wiesz, ze nawet nie mam ochoty maila zostawiac? w dzisiejszych czasach.......

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez chcee!!! Maila nie zostawie, boze bron! Ale znasz mojego maila, Ambus.

    OdpowiedzUsuń
  7. ha! nie wiem, jak podlinkować zdjęcie na blox.pl ;)
    bardzo fajna zabawa:)

    i poproszę przepis na kluseczki kładzione do pomidowrowej kremowej:)

    oliwek

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie smakołyki, że mniam mniam:)
    Wpisuję się jak najbardziej!
    Wypróbowałam Twojego karmazyna w szpinakowej pierzynce (u mnie to był mintaj z braku karmazyna)-palce lizać:)
    Chodzą za mną Twoje brioszki...

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja nie chce :)

    ale pozdrowie serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj oj oj... A ja chcę, i to bardzo! A na początek zrobiłam suflety z mleczkiem kokosowym... :)

    Anna

    http://pasje-anny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. hmm:) smakowite... zgłaszam się bardzo chętnie:) lubię gotować, a taka wygrana zmusiłaby mnie do eksperymentów:) z niecierpliwością oczekuję wyników i trzymam za siebie kciuki;)

    OdpowiedzUsuń
  12. oooo... uwielbiam ;) piszę się na to ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to i ja się w kolejeczce ustawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe candy :)
    Info u mnie na pasku bocznym :)
    Zapraszam też na cukierki do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. What a yummy candy!!!I hope I can take part in this candy?I have popped you in my sidebar in my log http://pishitejulie.blogspot.com/!! Oh fingers and toes and everything else crossed!!
    Thanks for the chance to win!
    Greetings from Russia,
    Ukka

    OdpowiedzUsuń
  16. ależ świetne nagrody :) z wielką chęcią się zapiszę :) (info na blogu biżuteryjnym)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolejka się powiększa
    z przyjemnością do niej dołączam.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem Ada ,która tutaj z e-mailem wpada
    e-mail wara@poczta.forward.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. super candy :) smakowite jak nic :) bardzo chętnie się zapisuję może moje umiejętności kulinarne sie wyniosą na wyżyny he he ... pozdrawiam gorąco w ten mroźny dzień brr,,,

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam gotować więc taki zestwik jest jak znalazł :), zapisuję się :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też chętnie bym coś z tego upichciła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmmm ale smakołyki. Poproszę...

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny zetawik :D i ja sie na niego połakomiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ustawiam się w kolejce i zapraszam na candy do mnie:)
    Pozdrawiam,
    Asia
    sfilcowani.cba.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie wezmę udział w losowaniu :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Co za pyszny blog, mniam mniam i super candy,ZAPISUJE SIĘ
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. o, pięć smaków mi się właśnie kończy :)
    chętnie przygarnę wraz z przyległościami :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Pyszności :) chętnie przygarnę takie "słodkości"
    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  29. Z myślą o moim kucharzu-mężu
    ustawiam się w kolejce do tych smakołyków
    agnzimka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Z PRZYJEMNOŚCIĄ W KOLEJECZKĘ PO SŁODYCZY CIUPECZKĘ:) pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  31. No proszę, aż mi ślinka pociekła - staję grzecznie w "ogonku", może mi szczęście dopisze:)

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja spróbuję szczęścia z tymi smakowitościami :), ewapopek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. to się nazywa Candy! aż głowa boli od pomysłów co można z tym zrobić :D
    Zapraszam też do siebie na małe candy http://zpotrzebytworzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ooo takie smakowitości, to i ja się ustawiam grzecznie w kolejce!

    jadwiszka.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam kucharzyc wiec takie nie-slodkosci:) przydadza sie zawsze w kuchni pozdrawiam
    pyza33@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj chętnie bym coś z tego upichciła ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Pyszny zestaw! :)) chętnie się dopiszę do kolejki. O zabawie napisałam z lewej strony mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepyszne candy. Taki delikatesik :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam
    Staje grzecznie w kolejce, może się poszczęści, a przydałyby się takie przyprawy, oj przydałyby się .
    Pozdrawiam
    fuerto
    kiniaki1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. To i ja stanę po te wspaniałości! Na pewno je wykorzystam, w przypadku wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  42. Również dopisuję się do lisy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Również staję w kolejce. Już zacznę się zastanawiać do czego wykorzystać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam i grzecznie w kolejeczce czekam :)

    Info o candy w pasku bocznym na moim świeżutkim blogu

    http://novinkowo.blogspot.com/

    Zapraszam również na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się
    www.Court-WTP-PTP.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się oczywiście ^^ http://przejawykreatywnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. i ja ustawiam się w kolejce. palce lizać!

    OdpowiedzUsuń
  48. Nowy adres gdzie jest notka
    www.candy-candy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. info jest, pozostaje czekać z niecierpliwościa na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  50. i ja się zgłaszam do zabawy :)

    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. i ja dołączam ^^

    http://paszczakowice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. z wielką przyjemnością ustawię się w kolejeczce i z nadzieją będę czekać na losowanie =)
    www.maddzik.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. ostatnia w kolejce:)
    http://machina-czasu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń