poniedziałek, 25 stycznia 2010

Sałatka selerowa na słodko

Dalej pozostaje w klimacie orzechów włoskich.
Dzisiaj proponuje prostą sałatkę na słodko z bakaliami.
Sycącą i zdrową .


Składniki:

- 2 słoiczki selera - makaroniki
- 2 jabłka
- puszka ananasa
- 10 dag orzechów włoskich pokrojonych
- 5 dag rodzynek sparzonych
- szczypta soli
- pieprz czarny
- 4 łyżki majonezu

1. Seler kroimy na krótsze makaroniki i odsączamy na sitku
2. Ananasy ( odsączone) i jabłka kroimy na cienkie słupki
3. Wszystkie składniki delikatnie mieszamy , dodajemy szczyptę soli , pieprz i majonez.
4. Schładzamy około godziny
5. Podajemy, sałatka nie potrzebuje żadnych dodatków, no chyba , że lampki dobrego czerwonego wina .


Smacznego :))))


7 komentarzy:

  1. Też znam, też znam i praktykuję ;))) Tylko zamiast ananasa daję mandarynkę i robię najczęściej ze świeżego selera ;) Reszta tak samo ;)Mniaaam, bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę spróbować, coś pysznego!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale Ty tu pysznosci ambi zapodajesz! :))) znam ta salatke z Polski, uwielbiam :) u mnie nie ma selera w sloiczku, czym zastapic...sparzonym?
    figa

    OdpowiedzUsuń
  4. no, dodałam Cię w zakładkach na kulinarnym:):):)

    oliwek

    OdpowiedzUsuń
  5. a własnie........myślisz, ze obgotowany seler zda egzamin w tej sałatce?

    OdpowiedzUsuń
  6. Daria :) co Ty sie u mnie stołujesz ? :)))
    Próbowałam wersje z mandarynkami i jakoś nie bardzo. Dla mnie lepsza z ananasem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. figa, oliwku - myślę, ze można zastąpić . Podgotowany kilka minut w osolonej wodzie , chyba będzie ok :)

    OdpowiedzUsuń